SUPERSMYKI

Jesteśmy najstarszą grupą. Mamy 5 i 6 lat.
Nasze nauczycielki to Pani Edytka i Pani Basia.
Pomaga nam Pani Terenia.

3 supersmyki transparent

1.
Hej dzieciaki, wyruszajmy!
Na przygody nadszedł czas!

W lesie czeka na nas Olo
On przyrodę dobrze zna

Poprowadzi nas po dróżkach
I pokaże zwierząt sto

Wszystkie zdradzi nam sekrety
Naturalną rozda moc

Ref.
Chodź, odkrywaj świat
Supersmykiem się stań

Śpiewaj, tańcz, ucz się i baw
Fifi i Olo, Mela i Pola
Przybywają do przedszkola

2.
W labiryncie cyfr i znaków
Pola wszystkie triki zna

Wciąż dodaje odejmuje
I w domino z nami gra

Ref.
Chodź, odkrywaj świat
Supersmykiem się stań

Śpiewaj, tańcz, ucz się i baw
Fifi i Olo, Mela i Pola
Przybywają do przedszkola

3.
Sport to zdrowie, ruch to radość
Fifi dobre rady ma

Ćwicz wytrwale, biegaj z wiatrem
Skacz i graj każdego dnia

Ref.
Chodź, odkrywaj świat
Supersmykiem się stań

Śpiewaj, tańcz, ucz się i baw
Fifi i Olo, Mela i Pola
Przybywają do przedszkola

4.
Zamknij oczy i posłuchaj
Mela pięknie koncert gra

Tańcz i śpiewaj, twórz, projektuj
Sięgaj dziś najwyższych gwiazd

Ref.
Chodź, odkrywaj świat
Supersmykiem się stań

Śpiewaj, tańcz, ucz się i baw
Fifi i Olo, Mela i Pola
Przybywają do przedszkola

Supersmyków jest 25

DZIEWCZYNEK 15
CHŁOPCÓW 10
5–LATKÓW 7
6–LATKÓW 18

W roku szkolnym 2021/22 nasza grupa bierze udział
w międzynarodowym projekcie edukacyjnym
Mały Miś w świecie wielkiej literatury.
Obecnie realizujemy pierwsze dwa moduły projektu:
– „Czytamy razem z Małym Misiem”
– „Kodujemy razem z Małym Misiem”.
Cały projekt opiera się na postaci Małego Misia, pełniącego rolę przewodnika po świecie literatury, a jego głównym celem jest rozwijanie i promowanie czytelnictwa.

W naszym kąciku książek zamieszkał pluszowy miś o imieniu Bursztynek, który towarzyszy nam w popołudniowym czytaniu dzieciom książek.
Miś Bursztynek odbywa również czytelniczą podróż do domów przedszkolaków, gdzie wysłuchuje wybranej przez dziecko bajeczki lub opowiadania. Ze względu na sytuację epidemiczną, zamiast pluszaka wędruje do domów zdjęcie Misia. Wraz z nim dzieci otrzymują kartę z misiowego dzienniczka, na której rodzice wpisują tytuł przeczytanego utworu, a dzieci tworzą pamiątkowy rysunek. Po wykonaniu zadania Miś wraca do przedszkola aby odwiedzić kolejne dziecko, a wypełniona karta zostaje dołączona do grupowego Dzienniczka Małego Misia. Na zakończenie projektu dzieci otrzymają dyplomy.

Serdecznie zachęcamy Dzieci i Rodziców do udziału w projekcie. Miś pomaga dzieciom poznawać świat, rozwija wrażliwość i empatię, a także wyzwala chęć do budowania ustnych wypowiedzi, co ma duże znaczenie w późniejszej nauce języka polskiego. Dzieci mogą przedstawić Misiowi swoich rodziców, rodzeństwo, dziadków, pokazać swój dom, zapoznać z innymi pluszakami, opowiedzieć o wydarzeniach z przedszkola, powierzyć małe i wielkie tajemnice…